Tuesday, October 13, 2009

KEPADA PELAJAR-PELAJAR DAN RAKAN GURU

Jika perlu atau ingin share anything berkenaan dengan tajuk perakaunan atau yang lain bolehlah join saya dan menjadi follower saya atau beri komen bagi memajukan diri saya dan rakan-rakan juga..

JIKA MEMPUNYAI MASALAH UNTUK SURVE BLOG INI ATAU TAK BOLEH LINK KE BOX.NET SILA INFORM SAYA DALAM E'MAIL SAYA

amz579j@yahoo.com atau amz4300@gmail.com atau telefon saya 013 7650592

UNTUK MELANCONG ?????????? BOLEH JOIN KITE... JOM KE SARAWAK ATAU SABAH.... HUJUNG TAHUN INI INSYALLAH ..

Saya juga baru menjadi ahli 'pearl' holiday

salam dari saya
MOHD HAMZAH HASSAN DAN KELUARGA

2 comments:

  1. harlo..
    cikgu ada soalan trial akaun negeri lain tk?
    kalau ada,boleh post ke email saya tk?
    via sohchinthing@hotmail.com..
    thxx

    dr sekolah dato pontian..

    ReplyDelete
  2. salam... dari siapa yek.... saya telah cuba emailkan kat alamat yang awak bagi tapi tak boleh.... kat bawah ini saya ada bagi box .net tu dengan pasword sekali ... so boleh lawat laman itu.... di tajuk tingkatan 5 .... okey

    ReplyDelete